Iemand die weet waar je dergelijke printplaat en/of sleutel weer kan bestellen ?
Zag op m'n lexia al iets voorbij komen over het inleren mocht dat nodig zijn

Zoiets ?
https://www.ebay.com/itm/2x-Edge-Switch ... 2356344142

Weet je ook een adresje waar ik een een sleutel kan laten bijmaken ?
  Weet je ook een adresje waar ik een een sleutel kan laten bijmaken ? 
 . Die van mij was €8 of zo, maar jij hebt een transponder dus die zal iets duurder worden. Zorg wel dat je hem goed uittest, bij mij moesten ze hem twee keer bijwerken voordat hij goed werkte in alle sloten.
. Die van mij was €8 of zo, maar jij hebt een transponder dus die zal iets duurder worden. Zorg wel dat je hem goed uittest, bij mij moesten ze hem twee keer bijwerken voordat hij goed werkte in alle sloten. ) die denkt dat je lege batterijen kan compenseren door harder op het knopje te drukken.
 ) die denkt dat je lege batterijen kan compenseren door harder op het knopje te drukken.  
 Als je goed soldeert mag de tinverbinding niet los raken. In plaats daarvan trek je de sporen van de print af. Het kan wel zijn dat de samenstelling van het gebruikte tin niet correct is.Heb de verbindingen al een paar keer gesoldeerd maar tin is hiervoor niet sterk genoeg, het lijkt wel of het op de fabriek met een soort micro-puntlasjes aan elkaar gezet is.