). Daarnaast moet hij ingevulde onderhoudsboekjes hebben, en het liefst ook met onderhoudsfacturen. Tenslotte zou een trekhaak fijn zijn, alhoewel ik dat er zelf natuurlijk ook nog op kan zetten
 ). Daarnaast moet hij ingevulde onderhoudsboekjes hebben, en het liefst ook met onderhoudsfacturen. Tenslotte zou een trekhaak fijn zijn, alhoewel ik dat er zelf natuurlijk ook nog op kan zetten  De kleur is overigens irrelevant.
 De kleur is overigens irrelevant. Een enorm wensenlijstje zo te zien. Hoop dat er überhaupt nog een type 1 is die hier enigszins aan voldoet
 .
 .   Mocht iemand toevallig een hebben en 'm van de hand willen doen, dan hoor ik het graag. Ook als je een Xant vindt op een verkoopsite die aan mijn zoekcriteria voldoet, let me know!

Maar ten aanzien van de huidige maatregelen rondom Corona wordt het op dit moment erg lastig om te importeren.. ik lees over verplichte thuisquarantaine na terugkomst in eigen land, en extreem lang wachttijden bij de RDW. Ben verder afgelopen week nog een leuke 1A VSX automaat met 122dkm tegengekomen op Leboncoin, maar ook dat zit er voorlopig niet in, helaas.
  Maar ten aanzien van de huidige maatregelen rondom Corona wordt het op dit moment erg lastig om te importeren.. ik lees over verplichte thuisquarantaine na terugkomst in eigen land, en extreem lang wachttijden bij de RDW. Ben verder afgelopen week nog een leuke 1A VSX automaat met 122dkm tegengekomen op Leboncoin, maar ook dat zit er voorlopig niet in, helaas.

.
.