spambot
Re: spambot
In het andere forum heb ik het ook gehad, maar moest toch wel weer kijken hoe e.e.a. werkte. Ben geen computernerd, maar met logisch nadenken kom je een eind. Wel zag ik dat de versie een update zou moeten krijgen
. Misschien is het daarom mogelijk dat de rommel erop komt?

Nee dat maakt niets uit , die rommel blijf je houden zolang je activeren automatisch laat .... 

Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Er staat me wat bij dat je als beheerder ook een vraag kon stellen, gerelateerd aan het forum voor toegang.
Zoals: Hoeveel deuren heeft een Xantia 3 of 5.
Zoals: Hoeveel deuren heeft een Xantia 3 of 5.
Spambots kan je tegenhouden door de captcha code aan te zetten bij registreren, grapjassen zoals die spammers hou je er helaas niet mee tegen 

Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Ik denk dat er heel veel kan, maar het vergt tijd om uit te zoeken en te installeren. Als iemand zich geroepen voelt: be my guest. Maar vooralsnog vind ik het de moeite niet waard gezien de frequentie waarin het voorkomt.
Naar aanleiding van de vanochtend binnengekomen spam concludeer ik dat er mensen zijn die vinden dat wij meer nodig hebben dan LHM om hem omhoog te krijgen?
Groet Henk

Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
Ter info:
Naar aanleiding van de spambots moet je misschien een antwoord op een vraag invullen (Q + A Question + Answer) , indien je jezelf weer moet aanmelden bij het forum.
Hopelijk hebben we de "bots" tot staan gebracht
Verder wensen we iedereen een Prettige Kerst en een goed uiteinde.
Naar aanleiding van de spambots moet je misschien een antwoord op een vraag invullen (Q + A Question + Answer) , indien je jezelf weer moet aanmelden bij het forum.
Hopelijk hebben we de "bots" tot staan gebracht

Verder wensen we iedereen een Prettige Kerst en een goed uiteinde.
Jazeker, ik gebruik daar HGB voor

Adri
Kia Ceed Break 1,6 GDi PHEV DynamicPlusLine
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen
Moet dat niet GHB zijn? In sommige dorpskernen beter bekend als velgenreiniger 

In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
De afkorting GHB staat voor gamma-hydroxyboterzuur.
De afkorting HGB staat voor Hyken Glacial Blue (sommige mensen zeggen dat dat veul beter is dan LHM, wat is dat eigenlijk?)
Adri
De afkorting HGB staat voor Hyken Glacial Blue (sommige mensen zeggen dat dat veul beter is dan LHM, wat is dat eigenlijk?)
Adri
Kia Ceed Break 1,6 GDi PHEV DynamicPlusLine
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen