Het is fantastisch dat er weer een xantia forum is en er weer kennis uitgewisseld kan worden.
Hopelijk kan de informatie van voorheen, xantia club alsnog worden hersteld, ik heb de info als beginnend xantia rijder al hard nodig.
Ben dan wel vanaf kind niet anders gewend dan citroen en ben dan ook echt een citrofiel maar toch ik weet niet alles.
Ik ben iig trots op de oprichter van dit forum dat er weer een mogelijkheid is om informatie te zoeken.
Inderdaad: hulde voor Bert (bthomas) en evenals Alfred ben ik alleszins bereid bij te dragen in de kosten van het nieuwe forum, zoiets moet niet op rekening van 1 persoon komen.
Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
Misschien is het een idee om een soort contributie te rekenen 1 of 2x per jaar.
Ik wil best een bijdrage leveren om het forum te ondersteunen, we kunnen natuurlijk niet verwachten dat 1 personen alles moet bekostigen.
Inderdaad hulde voor Bert
Ipv een contributie, is het een idee om met donaties te werken en/of reclame banners ?
Ik heb overigens subtiel mijn ongenoegen laten merken over Jeroen: http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic. ... 50#p616850
Wellicht een idee om alles wat er op de achtergrond gedaan is, hier te melden, hopelijk leest Jeroen het dan een keer en word hij wakker om contact met ons op te nemen.
Goedendag heren! Leuk dat er toch weer een forum is, ben uiteraard ook best bereid wat bij te dragen indien nodig. Net de 2.0i 16v weer voor een jaartje bij laten tekenen, toch maar (192.000 km, 10 jaar) nieuwe distri/waterpomp/multiriem, bandjes, gordeltje, handremleidingherstel laten doen.
mijn vrouw verklaart me voor gek, maar volgens mij toch beter voor het milieu dan laten slopen en een andere auto kopen (zou voor 1000 euro niet eens meevallen denk ik, ik weet nu wat ik heb).
Niets bijzonder, is allemaal regulier onderhoud en slijtage, kun je net zo goed hebben met een jongere auto van zeg maar 10 jaar oud.
Mensen denken dat als de auto APK, beurt en nieuwe D-riem heeft gehad, dat ze dan een goede koop doen en voorlopig niets hoeven te doen.
En dan blijken de remzuigers bijvoorbeeld vast te zitten omdat de remvloeistof nooit ververst is, rot er een koelwaterleiding door omdat koelvloeistof nooit ververst is, etc etc, allemaal zaken die je vooraf niet kunt zien of weten.
Dan kun je beter doorrijden in je oude auto, waarvan je weet dat het allemaal bijgehouden is.