Mijn ‘99 er heeft de kleur ook op de sticker in de deur staan.
Die idd van na juni
Xantia(s) van Menno ...
Re: Xantia(s) van Menno ...
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial 1982 Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 2024 Noir Perla Nera
Dit staat er bij mijn Break op de A-stijl en het schutbord. Maar hij is toch echt op 11 juli 2000 van de band gelopen in Rennes/Cerizay.
Ik bedenk mij dat voor een Break de eindmontage hoogstwaarschijnlijk bij Heuliez plaatsvond, dus in Cerizay.
Adri
Die bandenspanning is dan weer afwijkend van de 2 liter break, daar moet de spanning afhankelijk van de belading liggen tussen de 2,3 en 2,6 bar.
Groet Henk
Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
Al een leuke X geschiedenis opgebouwd Menno!
Hmmm , zo heb je een Xantia , en zo ben je Xantialoos
Was het niet perse van plan , maar kreeg een mooi bod , en gezien ik er eigenlijk gewoon veel te weinig mee reed de knoop doorgehakt , iemand anders mag er kilometers mee gaan maken, en dat moet vast lukken , er staat nog geen tonnetje op de klok.
Moet zeggen , afscheid was lastig ( één van de fijnste Xantia’s die ik heb gehad ) , maar ik neem eigenlijk enkel de 2cv mee, of onze km vreter...
Het ga je goed !!!
Was het niet perse van plan , maar kreeg een mooi bod , en gezien ik er eigenlijk gewoon veel te weinig mee reed de knoop doorgehakt , iemand anders mag er kilometers mee gaan maken, en dat moet vast lukken , er staat nog geen tonnetje op de klok.
Moet zeggen , afscheid was lastig ( één van de fijnste Xantia’s die ik heb gehad ) , maar ik neem eigenlijk enkel de 2cv mee, of onze km vreter...
Het ga je goed !!!
Jammer, maar ook wel (een klein beetje) begrijpelijk.
Adri
Adri
Oei, dat is er weer eentje minder... Verder ben ik het helemaal met Adri eens.
Die had je ooit nieuw of bijna nieuw gekocht?
Was dus een langdurige relatie
Mvg. Alfred.
Was dus een langdurige relatie
Mvg. Alfred.
Wat is langdurig
Voor mijn doen is 5 jaar een redelijke tijd .... geen enkele andere Citroën heeft dat ooit bij mij volgemaakt
En hij had best mogen blijven maar dit kwam zo voorbij, hij stond de laatste tijd meer “ mooi “ te zijn dan dat ik ermee reed.
Ik heb hem zelf al met lage km stand gekocht.
De auto gaat het nog zwaar krijgen als die echt aan de bak moet !
Voor mijn doen is 5 jaar een redelijke tijd .... geen enkele andere Citroën heeft dat ooit bij mij volgemaakt
En hij had best mogen blijven maar dit kwam zo voorbij, hij stond de laatste tijd meer “ mooi “ te zijn dan dat ik ermee reed.
Ik heb hem zelf al met lage km stand gekocht.
De auto gaat het nog zwaar krijgen als die echt aan de bak moet !
Auw!
Heb je ‘m aan een bekende “en toevallig” verkocht of stond hij al ergens te koop aangeboden?
Heb je ‘m aan een bekende “en toevallig” verkocht of stond hij al ergens te koop aangeboden?
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008