Afgezien daarvan is dit natuurlijk een vervelende situatie waar je eigenlijk een fatsoenlijke oplossing voor wil. Ondanks dat niemand erachter komt wie zo'n auto heeft versleept, zou je natuurlijk niet durven om je trekkertje te gebruiken voor zoiets
Het Café
Re: Het Café
Ah, dus mijn Xantia mag ondanks z'n verse APK ook niet op de oprit staan
. Ik betwijfel of dat stand houdt. Maar daar zou je die advocaten misschien naar kunnen vragen?
Afgezien daarvan is dit natuurlijk een vervelende situatie waar je eigenlijk een fatsoenlijke oplossing voor wil. Ondanks dat niemand erachter komt wie zo'n auto heeft versleept, zou je natuurlijk niet durven om je trekkertje te gebruiken voor zoiets
.
We hebben geen deel 3 meer dus zou parkeren op eigen oprit moeten kunnen.
Wegslepen zou niet ongemerkt gaan lukken, zeker 10 huizen hebben uitzicht op het terrein en veel mensen weten wie ik ben
Als je de pech hebt dat het een automaat is die in de P staat en de vergrendelingsnok in de bak breekt af kon het ook wel eens heel duur worden.
Een optie waar ik ook nog aan gedacht heb is 4 automovers kopen:
https://www.hbm-machines.com/nl/p/hbm-5 ... ksQAvD_BwE
je kan dan een auto verplaatsen zonder hem met je handen aan te raken.
Wegslepen zou niet ongemerkt gaan lukken, zeker 10 huizen hebben uitzicht op het terrein en veel mensen weten wie ik ben
Als je de pech hebt dat het een automaat is die in de P staat en de vergrendelingsnok in de bak breekt af kon het ook wel eens heel duur worden.
Een optie waar ik ook nog aan gedacht heb is 4 automovers kopen:
https://www.hbm-machines.com/nl/p/hbm-5 ... ksQAvD_BwE
je kan dan een auto verplaatsen zonder hem met je handen aan te raken.
"La meilleure voiture française jamais construite"
Misschien moet je de focus leggen om blokkerend parkeren te voorkomen.
Als ze er eenmaal staan zijn de mogelijkheden beperkt.
Als ze er eenmaal staan zijn de mogelijkheden beperkt.
Tja, maar om een tentje op dat terrein te zetten en daar dag en nacht door te brengen klinkt niet echt aanlokkelijk. 
En een stukje afbakenen met vier metalen pinnen en rood calamiteiten lint?
Eventueel met een toelichtingsbordje: 'Pas op spijkers verloren'.
Eventueel met een toelichtingsbordje: 'Pas op spijkers verloren'.
Of: asbest, glas, PFAS, enz.
Adri
Adri
Kia Ceed Break 1,6 GDi PHEV DynamicPlusLine
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen
De voor mij tegenoverliggende muur is van de garage bij een woonhuis, daar mag ik natuurlijk niks aan vastschroeven, hetzelfde geldt voor de bestrating, niet mijn eigendom dus in dat opzicht "off limits"
Zo suggereerde ik ook t.o.v. iemand van de politie: "ik vermoed dat als ik die auto in brand steek jullie wel komen? " daarop werd mij op niet mis te verstane wijze duidelijk gemaakt dat ik zulke dingen beter niet kan zeggen en dat alle gesprekken worden opgenomen.
Het gaat mij er juist om dit op een vredelievende maar effectieve manier op te lossen, een briefje onder de ruitenwisser met de tekst: "Als je hier nog een keer parkeerd (expres met een d) timmer ik je op je muil" leidt alleen maar tot meer problemen.
Zo suggereerde ik ook t.o.v. iemand van de politie: "ik vermoed dat als ik die auto in brand steek jullie wel komen? " daarop werd mij op niet mis te verstane wijze duidelijk gemaakt dat ik zulke dingen beter niet kan zeggen en dat alle gesprekken worden opgenomen.
Het gaat mij er juist om dit op een vredelievende maar effectieve manier op te lossen, een briefje onder de ruitenwisser met de tekst: "Als je hier nog een keer parkeerd (expres met een d) timmer ik je op je muil" leidt alleen maar tot meer problemen.
Je bezit meer dan 1 auto.
Zet dan een van die andere er voor.
Loop je wel de kans dat iemand gaat klagen en jij een boete krijgt
Zet dan een van die andere er voor.
Loop je wel de kans dat iemand gaat klagen en jij een boete krijgt
De Xantia bijvoorbeeld? 
Zoals ik al zei mag ik nergens een bord plaatsen omdat dat altijd op of aan andermans eigendom zou zijn maar ik zag vandaag wel een bord dat mogelijk de fantasie van een parkeerder op de gewenste manier zou kunnen prikkelen namelijk: "Parkeren geheel op eigen risico"
Zoals ik al zei mag ik nergens een bord plaatsen omdat dat altijd op of aan andermans eigendom zou zijn maar ik zag vandaag wel een bord dat mogelijk de fantasie van een parkeerder op de gewenste manier zou kunnen prikkelen namelijk: "Parkeren geheel op eigen risico"